Tuesday, July 22

SELAI...DIBELAI


Tinggal 2 hari lagi...rombongan PERTINA akan menjelajah bumi simpanan di Taman Negara Endau-Rompin. Persiapan...diurus dengan baik oleh AJK yang dilantik! Pengangkutan secara gotong-royong oleh para pendidik dan galang-ganti dengan 4WD yang disewa untuk sampai ke kawasan hutan lipur ini. Semoga program ini membawa kesan yang positif kepada semua peserta. Cuma satu jer...... jangan ada yang ambil kesempatan.!!!! Dengan environment yang menggarap suasana yang tenang dan privacy, ada pulak nanti yang bermadu kasih kerana banyak sangat godaan dan penggoda di sana... aku akan sentiasa 'alert' dan memberi laporan penuh nanti..kerana "DOSA DAN PAHALA ITU BENAR" Ubat penenang sentiasa dalam kocek..kalau-kalau ada yang 'terover' memang aku 'THUMBS UP' nanti...kita tengok siapa yang kena!!!!

Nah tu dia...bebudak ni aku belai pagi tadi. Aku sayang sangat dengan seisi kelas tak kira male atau female. Tapi bila aku tengah kusyuk mengajar, ada pulak dua beradik lain mak bapak ni buat kecoh main-main kapur, siap catch and throw... so aku call kedepan dan hadiahkan free facial make over yang boleh menambah keayuan kedua mempelai ni. Last but not least, cuba-cubalah lagi ganggu ketenangan dan concentration aku.... memang kena make-up ler selalu...apa?.... nak cuba?

4 comments:

santalia said...
This comment has been removed by the author.
Azman Bin Sulaiman said...
This comment has been removed by the author.
santalia said...

Wahai serunaimalam!! pastikan bekalan "thumbs up" untuk dibawa ke Selai kerana aku pasti akan ramai yang akan dithumbs upkan

yang benar said...

biarkanlah ia terjun dengan labu-labunya. asal kan kawan bahagia , aku juga bahagia. tapi jangan lupa publish yg gempak sahaja. sila buat laporan lengkap tentang selai.