Saturday, August 23

U14 MILO YOUTH, 2008, KUALA SELANGOR

Aku hadir bertugas di Kuala Selangor setelah gagal hadir ke Beijing... Kejohanan kali ni agak unik kerana dikendalikan oleh MDKS dan bukan Persatuan Bola Tampar Selangor. Disini aku rakamkan photo-photo untuk tatapan bersama.
Pandangan dari tingkat atas Stadium Tertutup semasa kejohanan sedang berlansung.

Perlawanan kategori lelaki ini diadili oleh NRC Chai Poh Watt, referi dari Sarawak.

Inilah kerja rasmi aku di setiap kejohanan kebangsaan...menilai prestasi pengadil

Pemain-pemain diangkut ke stadium menggunakan tramp...nak cuba kena datang K.Selangor..

Majlis makan malam rasmi... seafood!!!!

Diantara juadah yang disajikan...yang ada penyakit GAUT tu, mintak maaf ler..

Majlis dihiburkan dengan Band IPDKS dengan penyanyi dangdut yang menggegarkan.....
FIVB Protocol untuk perlawanan akhir lelaki diantara Selangor menentang Pahang, perlawanan hebat yang dimenangi oleh Pahang dengan keputusan 3-2. Perlawanan ini dikendalikan oleh MR Kamaldeen dari Perak dan NRC Mazlan dari Melaka. Bravo...a quality performance by both referees.

Inilah Signature Ball yang aku perolehi dari kejohananan... signature dari semua pengadil dan MAVA Controll Committee. See u all in the next tournament.. U16 Terengganu and Inter-Varsity ASEAN di Bukit Jalil. " Keep the ball flying"

1 comment:

cikgooden said...

oh! sungguh aku tertarik pada bola...si penyanyi dangdut itu.