Tuesday, August 12

JOM MELAWAT....

Aku melawat isteri di Wad 4 (otopedik) sebentar tadi... ketika tu waktu melawat (4.00pm - 6.30pm). Banyak sungguh pengunjung pada hari ini..tapi yang menyesakkan keadaan bukan pelawat-pelawat, tapi pesakit tu sendiri. Overloaded, terlebih sudah "Stacy AF6"....bilik yang sepatutnya diisi cuma 6 orang dah melampau sampai 8 orang pesakit...memang aku mintak Kelas Satu, tapi semua dah penuh ba!!!
Mungkin malam ni pembedahan akan berlaku, tapi Bilik Bedahpun que jugak...Memang hospital ni dah tak mampu menampung keperluan penduduk tempatan....! Atau ramai sangat yang sakit sekarang ini...sabar je lah. Untung nasib cepat, kalau tidak tunggu jer sampai bila-bila. Patut hantar ke Hospital Swasta saja, tapi kes ini dirujuk kepada hospital kerajaan kerana doktor pakarnya dah tersalah bikin agaknya masa operasi pertama dulu kut...Apa-apapun aku tunggu sampai besok...harap-harap cepat dibedah kerana cuti sekolah ni banyak benda yang aku nak buat...kalau bini kat hospital, terbantutlah rancangan aku..hmmmmm

4 comments:

santalia said...

Doa dariku mudah-mudahan semuanya berjalan lancar dan aku harap juga rancangan ke Beijing dapat diteruskan kerana aku mengharapkan buah tangan Beijing he....he

Azman Bin Sulaiman said...

Tu le pasal...kalau hari Sabtu tak discharge..melayang tiket aku ke Beijing

arowanabp said...

semoga selamat segala2nya. jika kawan bahagia aku tumpang bahagia. jika kawan sedih ,aku pun turut sedih. jika ikan ku monyok je , lagi sedih aku

Anonymous said...

semoga semuanya berjalan lancar, Amin..