Monday, January 4

Hari Pertama Sekolah 2010

Aku membuka lembaran baru 2010 dengan menjejak kaki ke sekolah baru dengan harapan dapat memberikan khidmat tugas yang sebaik mungkin. Seronoknya kerana dapat bertugas sesi petang...pengalaman baru setelah 24 tahun mengajar di sesi pagi...dapat aku berkarya di awal pagi sokmo...
Orientasi form 1 menanti kejap lagi...walaupun aku sendiri tak khatam lagi lokasi kelas dan bangunan di sekolah baru ini...tak pa, google map ada, boleh scan dengan pantas...apa-apapun aku terima tawaran ini untuk menambah pengalaman baru...

6 comments:

WED 50 said...

CAYALAH. pagi atau petang tak jadi masalah. mmber kat sini pun makin luas ruang gletaknya......fr

WED 50 said...

http://arowanamalaysia.blogspot.com/2010/01/2009-telah-berlalu.html ini blog mat arowana baru

Unknown said...

Salam Silaturahim.
Tengok muka aku dah tak kenal tapi bila disebut Man Boroi baru aku ingat.

Salam ingatan dari Mat Bauk PMPS 83/85

arowana malaysia said...

ruang mengeletak makin luas. tapi jangal sikit bila kau bhijrah. dulu ada juga kawan berkongsi idea.

Azman Bin Sulaiman said...

WED50 :
Aku pun dah jumpa ruang geletak baru...puas sebab aku sorang jer...kalau mai Dato Sulaiman, cari Bilik Disiplin Petang....

Mat Bauk :
TQ visiting my blog...lama kita tak jumpa...jom TT Soromban 13/14 Febuari

Azman Bin Sulaiman said...

Mr Arowana :

Pergerakan terbantut sikit sebab ngajar petang...tgh proses nak wirelesskan bilik disiplin aku...apa-apapun kita boleh'teh tarik' sekali sekala kat BP...call jer aku datang...