Friday, November 20

Sentuhan Akhir 2009


Hari ni hari terakhir persekolahan tahun 2009...sekolah bercuti sehingga 5 Januari 2010. Rasa macam lama, tapi aktiviti penuh dan padat akan meringkaskan masa tersebut. Kalau aku dapat pindah tahun depan, mungkin ini sentuhan terakhir aku kat papan litar punch card tu.. Banyak memori kat sekolah ni, semenjak 2006 sampai sekarang macam-macam yang aku rasa...suka, duka, pedih dan geli...hahahahaha. Kalau comfirm tukar ada 10 episod akan aku gambarkan nostalgianya...apa-apapun, institusi ni adalah sekolah pertama aku ngajar setelah 14 tahun berehat kerana tugas-tugas pentadbiran dan proses menambah ilmu. So selamat beristirehat, selamat menempuh SPM/STPM dan kita jumpa lagi tahun hadapan. InsyaALLAH.


2 comments:

Cikgu Norza said...

Sambil2 berehat, jom layan kompilasi nasyid2 moden aku... http://nasheedtube.blogspot.com
Macam You Tube tuuuuuu!!!!

Azman Bin Sulaiman said...

OK..nanti wa layan......