Monday, November 23

Dari Seri Medan ke Parit Sulong


Setelah 4 tahun berkhidmat di SMKSM aku dapat bertukar kerja ke environment baru di SMKDS. Jarak dah makin dekat dengan rumah so dapatlah mengurangkan waktu perjalanan ke tempat kerja. Panggilan telefon dari boss SMKSM dan surat rasmi yang aku terima pagi tadi cukup menggembirakan aku. Walaupun SMKSM banyak memberi kenangan manis namun penghijrahan ini bakal menambah pengalaman aku nanti. "Lain padang lain belalang"


So, kepada geng-geng di SMKSM...ingin aku ucapkan terima kasih di atas segala bibit-bibit suka duka yang aku jamah di sana. Kepada geng bilik belakang, kalau ada menu yang menarik tu jangan lupa helo...kalau tidak memang aku belasah Mee Racun je dengan Hantu Arowana kat gerai tu.
Kepada, geng tingkat 4... teruskan latihan sampai perfect..sekali-sekala nanti aku turun join jamming rock kapak punya...coz u all always look Wondeful!!!

Kalau ada sumur di ladang, boleh aku menumpang mandi....

Kalau umur masih panjang, InsyaAllah kita bertemu lagi.....


<--------------->



6 comments:

santalia said...

Tahniah dan selamat bertugas di tempat baru. Semoga menjadi pendidik yang lebih baik. Kenangan bersama anda tidak akan dilupakan.
Pastikan ada kelab ragbi dan bola tampar di sekolah baru nanti kita boleh bersaing.

Azman Bin Sulaiman said...

Yup...tgh susun stratergi utk pasukan ragbi pertama Dato Sulaiman..tapi mungkin tahun depan tak sempat 2011 sure ada pasukan mantap giler...

fadhilbp said...

semoga gembira ditempat baru, semoga bahagia bersama keluarga. jangan lupa mengeletak lagi. apa2 pun tahniah walaupun tak dapat tempat yg nak dituju.

Azman Bin Sulaiman said...

Thanks Master Arowana, harap2 ko juga bahagia dengan ikan-ikan ko tu...akuarium bertambah besar, ikan bertambah cantik dan mahal..sekali2 kita turun pekena Mee Racun Special...

che mat said...

Viel gluck !

Azman Bin Sulaiman said...

Che Mat, Berseronok bersama keluarga masa winter...sejuk tu..hehehehe