Wednesday, May 20

Terima Kasih Kawan....

Hidup kita ni bukan selalu senang, ketika susah bukan semua yang boleh bantu..kadang-kadang adik beradik sendiripun tak dapat nak menolong. Aku pernah dilanda kesusahan dalam menguruskan isteri yang sakit...walaupun kesusahan tu tak pernah kita minta, namun dugaan dari Yang Maha Esa tu menduga keimanan dan kesabaran hambanya.

Kawan memang banyak, seantario Tanah Malaya aku punya kawan...tapi kawan ada yang masa senang jer, nak cari kawan masa susah bukan senang...Tapi aku dah jumpa kawan masa susah ni...terima kasih kerana membantu aku walaupun aku rasa cukup terharu dengan pengorbanan beliau..Semuga Tuhan membalas jasa baiknya..diberkati pertolongan yang ikhlas ini...Ini masa aku, InsyaAllah...masa kau nanti, pasti aku cuba sedaya upaya aku...

Kini, aku punya sahabat masa senang dan masa susah...Thanks Yee..really appreciate your aids and assistance...mmuuuaaahhhhh!

1 comment:

Safiya said...

ni mesti pompuan yang tolong hang.. wakaka kaaaa c kit punye appreciate lagi..