Friday, May 8

Semester Break yang sesak

Mid Semester break ni akan merupakan cuti sekolah yang paling sibuk akan aku alami. Bermula dari 2hb Jun sampailah 15 Jun. Bermula dengan Kejohanan Bola Tampar MSSM di Kota Bharu, Kelantan yang mengambil masa sampai 7hb nanti. Mungkin aku drive ke sana, boleh jugak shopping kat Rantau Panjang dan KB...

Kembali dari KB aku kena bersiap untuk ke negara jiran Thailand. Rupa-rupanya FIVB telah memberikan aku peluang untuk bertugas di Kejohanan Bola Tampar Wanita Dunia (pusingan kedua) di Nakhon Pathom, Thailand. Punyala aku happy...maklumlah, bukan senang terpilih bertugas di kejohanan dunia seperti tu...Aku pun dah book tiket penerbangan, akan berangkat pada 10hb Jun dan kembali pada 15hb Jun...sehari selepas sekolah dibuka. Apa nak shopping kat Bangkok ek?...

1 comment:

Safiya said...

SHOPPING TUDUNG WIFE N BERAS SIAM UNTUK SETAHUN