Saturday, December 6

Minyak Beku

Dah lama aku tak jengok blog ni..bukan pasal pe pun, sibuk hujung tahun handle bebudak nak pereksa dsb. Boring-boring kat rumah aku ride motor melawat pantai Minyak Beku, 19km dari rumah..saja relax dan makan sambil tengok air pasang..
Air tengah pasang ni...sambil makan dan ditiup angin laut memang la best..sedar-sedar dah habis sepinggan.


Salah satu lagi angle yang dapat aku rakamkan.....

Ni la kenderaan 2 roda yang aku guna untuk jalan-jalan cari makan...seronok ride dihempas bayu..

4 comments:

santalia said...

30 tahun dulu pantai ini cukup popular di kalangan remaja dan anak muda termasuk aku. Hari minggu cukup meriah dengan pengunjung untuk mandi manda. Sekarang..........

Azman Bin Sulaiman said...

Yo bro...lama tak berblog, macam sibuk ja..saja ronda2 kat MBeku lepas tention..dapat la kona baring sikit...

Anonymous said...

nape panggil pantai minyak beku???

Azman Bin Sulaiman said...

Sembilang Emas,

Mungkin pasir pantainya agak gelap seolah2 ada minyak terdampar di situ....