Wednesday, December 31

4444

Nombor ni lucky digits untuk adik aku di Penang, sebab nombor kereta dia disusun dengan nombor 4 saja. Sebenarnya aku rakam trip meter kereta baru aku ni yang berusia sebulan. Lepas sehari keluar kedai dah sampai ke Terengganu.

Lepas balik Terengganu dan servis pertama, aku lajak pulak ke Penang kerana bertugas seminggu disana. Masa balik aku drive pulak ke Pengkalan Hulu, masuk Betong, overnite dan terus ke KL, sambung perjalanan ke Batu Pahat dan tiba di rumah. Bila aku check perjalanan aku..wow dah mencapai 4444km sepanjang cuti ni. Kesimpulannya, cuti sekolah ni memang pendek..pejam celik dah nak mula bertugas...Selamat bertugas semula wahai seluruh warga pendidik.. Salam.

3 comments:

YUSOF said...

he he he new myvi ye, save minyak & selesa. Singgah le di MELAKA

Azman Bin Sulaiman said...

hehehehhe..ko ke usop, nanti aku singgah

SURIA KENCANA said...

merah macam mata hantu pulak....