Friday, June 20

Bukan Sebarang Kasut

Semasa SUKMA di Kemaman, aku melawat Bola Tampar Indoor di dewan baru yang tersergam indah. Aku teringat sorang kawan di Seri Kembangan yang suka meragakan koleksinya. Lalu aku mengambil gambar sekawan sukarelawan yang pakai baju boria tetapi bergaya dengan kasut yang fancy......Aku dekati mereka dan mohon untuk ambik gambar kasut-kasut mereka. Dengan segeranya mereka posing kasut kat lantai. Memang meriah suasana di dewan....sejuk nyaman!!! Ramai peminat Bola Tampar berkunjung..terutama bila tuan rumah bermain. Namun kecantikan dewan tak menjanjikan apa-apa kemenangan pada tuan rumah....harap-harap dewan akan dimeriahkan lagi dengan sukan-sukan lain nanti. Pada empunya kasut-kasut tu...saya mengucapkan tahniah kerana bertugas dengan cemerlang masa tu.....ermmmm kumpulan sorak kut!!!

No comments: