Sunday, October 5

MAJLIS RAMAH MESRA AIDIL FITRI

Members portal Batu Kugho Kapongku telah mengadakan Majlis Ramah Mesra sempena Aidil Fitri yang julung kalinya di Dataran Batu Kurau. Banyak jugak la members yang hadir termasuk anak tempatan serta beberapa orang VIP yang kebetulan berada di dalam kawasan. Gembira dan shahdu kerana dapat berjumpa kengkawan yang telah lama terpisah sehingga ada beberapa teman sekolah dulu yang terpisah lebih dari suku abad dapat bertemu dan beramah mesra pada majlis ini. Harapan agar majlis yang serupa begini akan dikekalkan pada setiap raya ketiga agar siratul rahim yang akhrab dapat dikekalkan selama-lamanya. Tahniah kepada AJK yang telah bertungkus lumus menjayakan majlis ini...Jumpa lagi di tahun akan datang dengan pertambahan jumlah ahli dan program-program yang menarik.



Lady beside me was my classmate during my school days...missed her for 27 years and lucky enough to meet her during the occasion.. hope to see you again Azizah!

4 comments:

Cikgooden said...

baguh muma buat majlih lagu tu...aku sapot ja..wp aku tak keney sapa pong..pasey aku tak sekolah di sdk..start f1 dok sekolah asrama di ipoh nu...sapey la..aku keja baghu kelek kapong...
teruhkan...

nordee said...

bestnya dapat jumpa member lama...merih ye raya cikgu tahun ni

Azman Bin Sulaiman said...

Nordee :
Sambutan tahun ni meriah sebab dapat cover 2 tempat sekali gus..BP n BK

taipingmali said...

stei mu diihh